Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki.
Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy w naszej Polityce Prywatności.

Jak złożyć zamówienie?

Nie składałeś jeszcze zamówienia w sklepie internetowym QultVina? Wiesz, że możesz złożyć swoje zamówienie na dwa różne sposoby? Oprócz tradycyjnego i najprostszego dodania produktu do koszyka i przejścia przez procedurę zakupu opisaną poniżej, możesz jeszcze złożyć zamówienie wysyłają e-mail. Szczegóły poniżej.

on-line – aby złożyć zamówienie przez stronę sklepu internetowego QultVina, należy dodać wybrane produkty do koszyka, klikając przycisk „do koszyka”, dostępny dla poszczególnych produktów. Po każdym kliknięciu wybrany produkt dodawany jest do koszyka (pojawi się wtedy komunikat o dodaniu produktu do koszyka), którego podgląd znajduje się w prawym górnym rogu serwisu qultvina.pl. Najeżdżając kursorem na koszyk lub klikając w niego zostanie przedstawiona zawartość koszyka, którą można przeglądać oraz dowolnie modyfikować. Aby powrócić do ostatnio odwiedzanej lokacji, należy kliknąć na przycisk „Kontynuuj zakupy”. Po skompletowaniu koszyka, klikamy przycisk „Zamówienie”. Po przejściu do następnego kroku zostaniesz poproszony o podanie danych wymaganych do realizacji złożonego zamówienia, a jeśli już posiadasz konto w sklepie internetowym QultVina należy podać login (e-mail) oraz hasło potwierdzając wszystko naciśnięciem przycisku „Zaloguj się”. Jeśli jesteś nowym klientem po prostu wpisz w pola wymagane dane (zakupy bez rejestracji) lub zarejestruj się. Klikając przycisk „Potwierdź zamówienie” potwierdzasz zamówienie, a na podany adres e-mail otrzymasz najważniejsze informacje potwierdzające przyjęcie zamówienia.

e-mailowo – pisząc maila na adres sklep@qultvina.pl z wybranymi produktami (nazwy lub linki). W mailu należy zawrzeć wszelkie dane korespondencyjne, a w przypadku zakupów na firmę dane potrzebne do wystawienia faktury. Po odebraniu przez nas maila, odpowiedzialna osoba niezwłocznie skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub mailowo. Osoby, które mają założone konto w naszym serwisie, znajdą zamówienie w swojej historii zakupów.